25 Oktober

Det var ett par antal ryttare som fick ett mejl om att vara med på en lokal/Regional tävling den 25 Oktober, alltså ett par av ridskoleryttarna menar jag då, och jag var en av dom!:D
Man fick alltså ett mejl av ridläraren Malin Hamilton om att vara med och delta och att man skulle svara så snabbt som möjligt, eftersom att det är min Mamma som tar hand om dessa mejl så var hon snabb med att fixa ett TDB?konto åt mig, alltså ryttarlicens och hästlicens.
 
Tidigare idag fick jag reda på att det kommer bli Pepsi som jag ska tävla då, haha hans riktiga namn är Patrick? Vilket jag tyckte var väldigt flummigt för han är verkligen en PEPSI xD
Men iallfall så är det ju inga garantier att jag blir en av dom första 40 som anmäler mig för de platserna brukar ta slut rätt fort så jag måste "hänga på låset" som Malin uttryckte sig!

Tycker iallfall att det är otroligt sjysst av dom och super skoj ska det bli! Nu blir det alltså hårdträning på Pepsi, så hoppas jag på att det kommer kännas bra frams till tävlingen! :D
 
Här har vi då fina Pepsi, mycket som behöver fixas, speciellt min sits som inte ser nådig ut på denna bild, men det ska nog gå att fixa;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0