Hejhej

Har kanske glömt att nämna att jag varit halvkrasslig i typ 3 veckor nu? Eller alltså haft brutal hosta (dock endast förgående vecka) och varit väldigt förkyld?
Börjar bli lite långtråkigt också att inte känna någon ordentlig smak på den maten man äter -.- Men det är nog över snart!

Måste erkänna att jag är lite halv pepp tills hösten kommer när man får sätta på sig myskläder när man rider och så,älskar att rida i goskläder och älskar att rida när man inte blir så förbannat svettig för att det är 25 graderute liksom... Längtar dock inte tills hästarna får vinterpäls och ländtäckena måste på igen...
 
Håller just nu på att försöka ladda upp ett filmklipp på youtube när jag red Pepsi på lägret i början av sommaren, han var väldigt fint det passet så hoppas det går att ladda upp så att jag kan dela med mig!
 
En bild från i vintras...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0