Babygirl twist

Fick twist idag, det var jätte roligt faktiskt! Trodde att jag inte skulle kunna rida för har så jävla mycket träningsvärk, seriöst Asså, har inte kunnat röra mig på hela dagen typ.
Det hemska är att HELA kroppen gör ont, benen viker sig, fötterna gör ont och är bara allmänt jobbigt, hoppas den gått över lite imorgon.

Idag gick det jätte bra, hon var lugn och fin :) fin i galoppen, lite stötig ibland men det är bara att trycka på lite extra så att hon galopperar på lite extra ^.^
Vi övade även lite galopp ombyten, hon gjorde det jätte bra faktiskt, visst det är inte speciellt vackert och harmoniskt men så länge hon byter så är jag nöjd med henne :D

Känner även att jag måste börja rida lite mer, rider ibland alldeles för mesigt på henne för att jag tar alldeles för mycket hänsyn till att hon är ung men samtidigt vet jag att hon kan mycket mer än vad jag tror, ska börja kämpa lite mera, roligt ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0