Vill på ridläger i sommar

Vill verkligen få en sån hästig sommar som möjligt, och då måste man ju faktiskt gå på ridläger. Jag bryr mig inte om om det är ett ridläger på Veda eller så, bara det är hästigt,lärorikt och KUL!
Har varit på lite olika läger, Grällsta ( vilket jag absolut INTE rekomenderar, var där 2006, INTE BRA) , sedan har jag varit på björkängs två gånger, super bra ställe med sjukt duktiga ridlärare.
Anna är dressyrtränaren som faktiskt komiskt nog känner Magnus (min ridlärare nu), sedan har vi buster också, som är en sjukt duktig hoppryttare (små snygg också kanske?, hoppas ingen olämplig ser detta nu o.0)

Slänger in lite bilder på min förra ridläger häst, Leo!





Hade tydligen bara dom två nerladdade, orkar inte gå in och hämta flera, så det för duga för den här gången, NU ÄR DET SÄNGEN SOM VÄNTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0