Kör ett litet inlägg

Tänkte att bloggen är aktiv ibland när jag känner för det, typ som nu helt enkelt :D
Ridningen går bara uppåt och uppåt, känns super trevlig, är härligt vår glad just nu också, livet leker helt enkelt!:)
Bara 5 veckor kvar i skolan dessutom, dock lite nationella prov nu men det gör absolut inget för humöret är på topp, är dock sur för att jag inte fick sätta på "American Pie The Reunion" såhär på kvällskvisten, men det är försvunnet nu när jag kikat på bilder på min fina kille, Kvicken alltså.
Idag fick han vila för han har gått 3 hårda dressyrpass på raken nu, vi alla behöver vila, t.o.m jag!
Har även kollat vädret och imorgon ska det tydligen bli 17 grader?
Ska man satsa på en uteritt då kanske? Återstår att se...


Såhär brukar det se ut väldigt ofta faktiskt...


Här är ett exempel på hans råttiga lilla svans, ja tyvärr ser den ut sådär!


Kvirrisen visar upp sig lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0