Skickar upp lite hästbilder


Gammal bild på mig och en ridskoleponny, Trocadero!


2010, jag och min häst Kvirreponken! (Kvirre)


2010, jag och min ridlägerponny Leo!


Ponnycupen, vet dock inte vilket år det var, tror sen vinter 2010? Eller början av 2011! Någon randomponny!


Ponnycup på Colleen, en ponny som står på ridskolan!

LilleLudde, en av mina personliga favoriter på ridskoan!:)


Twist, super dålig bild dock, -.-


Jag och Adde, en kille som är 182 cm hög! Riktigt trevlig att rida, hur mjuk som helst


HAHAHA, super gammal bild på mig och Brownie! Herregud.... Vet inte vad jag satt på honom heller!?


Min fina häst! <3


Var väl typ det jag hade att visa för denna gång, extremt tilltalande bild på MOI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0