Tävlingen!

Idag valde jag twist på tävlingen utan några förhoppningar överhuvudtaget.
Jag ville testa och se hur det gick för skojs skull!:)
Hon var ganska taggad på framridningen men eftersom att vi hann rida fram ett bra tag så blev hon mycket lugnare innan vi skulle in på banan!
Väl inne på banan så tvekade hon inte en sekund, hade tänkt att dra ut på omhoppningssvängarna väldigt mycket men eftersom att hon kändes samlad och lugn fast väldigt bjudande mot hindret så satsade jag och tog de kortaste svängarna!
Hon fattade direkt vad jag ville och shit vad duktig hon var, allt gick så jäkla bra!!
Ni vet när man kommer till en tävling och inte har några som helst förväntningar, och så går det så jäkla bra så att vi t.o.m fick en andra placering, då kan man inte vara annat än NÖJD och jäkligt GLAD! En super dag helt enkelt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0