äcklad

ALLTSÅ FY, sitter och kollar på Gordon Ramseys matprogram, så åker hon tjejen som heter Janet till en hästgård där dom föder upp och sen slaktar hästarna för att göra mat av dom? VA I HELVETE? Men iallfall, så åker hon dit, går in i hagen och väljer ut en av hästarna som hon vill ha slaktade? Hon ba: Ja, den här tar jag som om att det är typ helt normalt, hon visar inga känslor heller. Så ska den slaktas bums liksom? Helt ärligt, jag börjadr typ gråta för att 1. Jag hatar allt som har med slakt att göra, inte bara hästar. 2. För att hästar är mer som vänner än mat och  3. Man borde inte visa sådant på tv. För jag blir på riktigt upprörd. Åååååh blir förbannad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0