Grå dag...

Fy vilket tråkigt väder denna dag har erbjudit, grått och regnigt, typ som om att all glädje i världen har försvunnit 0.0

Skön skoldag iallfall, hade debatt i skolan om Mitt Romney och Obama, jag stod på Romneys sida vilket jag inte gör i verkligheten, men det var bara att leva sig in i rollen även fast jag SÖG på det, tyckte inte att det var speciellt kul att argumentera för något jag inte är direkt insatt i, men ett E i betyg lät jag få iallafall, vilket duger i mitt tycke!!

Just nu är jag ute på en ridtur i regnet bara för att han ska få röra lite på sig, mörkt är det också men vad gör man inte...

Annars har dagen varit relativt bra och jag ser inte fram mot imorgon för då går jag längsta dagen i skolan, USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0