Perfekta ponnyn

 
I mina ögon är det Ludde, Ludde som ägs av Viktoria Baalack men går lektioner på Veda nu! Senast igår så tog han och Hanna hem vinsten i KM, kan säga att det inte var så oväntat då de gjorde en komplett ritt, Grattis!

Han är en sån ponny som jag tror skulle kunna gå hur långt som helst, en ponny som har de riktiga kvaliteérna för att gå de högre klasserna, han har steget men framförallt viljan, försöker alltid sitt bästa, en guldponny!
Med handen på hjärtat så kan jag säga att han ÄR  den finaste ponnyn jag suttit på, den ponnyn som jag känner att jag haft bäst kontakt med, den ponnyn som jag inte hade tvekat till att köpa om chansen fanns, som ni märker, jag är så såååld på honom!

Saknar lite att rida honom faktiskt, å andra sidan var det bara cirka 2 månder sedan men ändå, skulle lätt vilja hoppa upp igen ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0