Sammanfattning

Av veckan! Denna vecka har varit något Chill, har ridit lite lugnt, haft lugnt i skolan osv, najs!

Kvirre har gått lite lättare pass så som uteritt, 30 min pass på fotbollsplanen och ett litet hårdare pass i onsdags? Då jag red till ridhuset och körde lite travbommar, det var trevligt och han skötte sig jätte bra!

I fredags red jag på Veda, hoppträning på Robban blev det. Han skötte sig exemplariskt och jag kände att jag kom till lite mer ridning än vad jag gjorde första gången jag hoppade honom, han fick bra avtramp och språng, riktigt trevligt!

Idag har jag varit på Veda och kollat Wow cup, såg typ bara 3 ekipage dock för sen var det slut, åkte till Vallentuna Sporthall för att kolla på en kompis som var och spelade från Nacka, dom vann med 30 mot 10, (handboll), rätt Chill haha! Sen snart ska jag till Kvirre och fodra samt gosa, hann inte bli någon ridning idag då jag kom hem nu (19:00) så han kan få vila, det tycker han är skönt kan jag ta och tala om!

Det var alltså min ganska normala vecka, något mer Chill än vanligt men det kan man behövs ibland, man får se till att unna sig själv det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0