Hoppträningen igår

Kvirrisen var gudomlig igår. I gjorde väldigt roliga övningar tycker jag.
På ena långsidan var det först en galoppbom *5 galoppsprång* ett hinder och Sen *4* galoppsprång. På andra långsidan var det ett hinder snett in mot mitten, ett hinder på mitten oh sen ett ut till väggen igen så att det blev som på en båge, kanske lite svårt att förstå men fan kan inte förklara bättre xD sen var det en oxer längre ut mot väggen (bågen var alltså lite mer förflyttad mot mitten) och den hade 2 eller 3 galopp bommar framför sig.

Han skötte alla moment väldigt bra utan några problem. Jag lät honom vara ch han skötte resten. Är så skönt att hoppa honom för jag känner mig så trygg, som om att det ska vara han och jag om ni förstår? Haha...

Jannica hopptränaren säger att han är riktigt härlig, att han är sjukt charmig och hoppar med så jädrans mycket glädje, han är grym också, hehe!
Blir så himla glad när tränare säger så för det stämmer verkligen, han är helt otrolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0