Bloggish

Drar iväg ett litet inlägg nu då.
 
Det har inte hänt så mycket från senast jag bloggade, har några uppgifter i skolan som jag fokuserat på och tror att en är klar nu, toppen!
Idag red jag Kvirre, blev ut en liten sväng men började att regna lite obehagligt så skrittade hem igen, jaja var iallfall något.
Imorgon vill jag rida ett dressyrpass, hoppas vädret tillåter och humöret.
Är allmänt inte taggad på att tävla överhuvudtaget men det är nu tävlingarna börjar att komma, på söndag är det dressyr tävling (får se om jag orkar vara med, man ska tävla för att det är kul och inte för att man känner press att göra det, alltid ett motto för mig). På måndag så flyttar min kusin sin häst och då kommer Kvirre att stå själv i cirka en månad, det gör inte så mycket längre då jag kommer att spendera så mycket tid som möjligt med honom!

Idag blev jag även sjuuukt glad, checkade min instagram precis i början av ridturen och såg att självaste
CONOR MAYNARD hade gillat en av mina bilder, fan så glad jag blev då, tycker ju att han gör skit bra musik, och för er som inte lyssnat på honom, han är GRYM. Började som youtube amatör och är nu känd som fan, galet!
Så detta gjorde min dag och kommer sannerligen att leva på detta ett tag framöver.
HEJ SÅ LÄNGE!
 

Conor Maynard, checka in honom, han är även sjukt rolig som person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0