Oj förlåt

Har helt totalt glömt bort att skriva här :0

I fredags fick jag iallfall rida en häst jag aldrig ridit förut, Maestro!

Han är en stor kille på 173? Cm och tror han är född 1998 eller något!

Han var väldigt mysig att rida, men han är så stooooor, världens nacke och om jag får säga det själv så har han värre galopp än någon annan häst jag ridit, den är riktigt kantig alltså! Men han gick över mina förväntningar, trodde han skulle vara allt för stel men det var han inte, väldigt mysig att rida men lite för stor för mig, ingen nyhet att det är ganska svårt att hålla om en bamsing på 173 cm när man själv är 163!

Men jag tyckte mycket om honom, väldigt snäll men mycket karaktär, något jag gärna fortsätter på!

OBS! Bilden när en rider på honom är inte jag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Törnkvist

Riktigt fin blogg! :)

Kolla gärna in min :)
/ Rebecca - segerheden.blogg.se

2012-09-10 @ 15:39:12
URL: http://segerheden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0