Ridtur istället

Blev lite ändrade planer! Red på lilla volten som ligger typ 3 min härifrån om man skrittar!

Han kändes väldigt fin idag, en gosegris! Börjar arta sig i höger nu också, han börjar släppa lite mer!
Det jag älskar med att rida kvirre det är att vi kan liksom varandra utantill,jag rider mycket med rösten på honom vilket är SKÖNT, slipper göra stora hjälper då eller vad man ska säga!

Det som är bra med att rida på en liten volt (alltså Inte en liten 10 m utan en mindre ridbana) är att i tex hörnorna så får dom under sig bakbenen mera när man vänder snävare, kvirre hittar takten väldigt fint då, alltid något att ta vara på!

Imorgon vet jag ej om jag kommer att rida då jag slutar 16:05, blir kanske e vilodag! HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0