Update

Måste slänga iväg en liten update på hur livet ser ut nu känner jag, gör det i punkter i stället för löpande text, kommer inte bli något stopp då.
 
*Jag har bokat min första tatuering, 22 Februari kommer jag att göra den. Kommer att sitta på högerunderarm och stå en text på 3 rader. En väldigt personlig tatuering, kanske lägger ut texten någon gång på bloggen och skriver vad den innebär, eller inte.
 
* Kvirre har börjat lära sig dricka ur vattenkopp? Eller det är åtminstonde vad jag tror att han gör, vattenhinken är alltid full och när jag fyllt koppen på kvällen så är den alltid tom när jag kommer nästa dag, DUKTIG KVICKEN!

*Igår åkte jag skidor i Romme med skolan, det var sjukt kul. Har inte åkt på säkert 7 år men det satt i, älskart ;)

*Jag har typ slutat med hoppning på Veda. En orsak är för att jag inte tycker att det är lika kul att hoppa storhäst som jag tycker att det var att hoppa ponny.
 
*Skolan rullar på som vanligt, är dock sämre än vanligtvis på att gå dit, men det får väl ta sin lilla ändring alldeles strax.
 
*Kvirre har gått så himla bra sen vi kom till nya stallet, han har varit underbar i dressyren, tror att det beror på att jag har kunnat rida lite mera intensivt nu när jag har ridhuset så nära, annars red jag kanske bara 2-3 seriösa pass i veckan, nu blir det iallfall 4-5. Dock rider jag ju pass på max 45 min, oftast 35 min för att det funkar bäst på Kvirre tycker jag.
 
*Idag hade jag och mamma våran första lunchfodring. Fick hjälp av en tjej i stallet och det var faktiskt inte så farligt förutom att det är typ läskigt när geten är i andra stallet. Han stångade mig idag, inte kul.....

*Kvirre ska snart släppas ihop med valackerna, beror väldigt mycket på när antingen isen/snön smälter eller när det är mycket snö igen och inte halt.
 
*Sen jag har blivit 18 tycker jag faktiskt att jag försöker börja ta mer ansvar och tänka mera på framtiden, vuxenpoäng much?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0