Update

Ojoj vad bloggen inte har kommit i första hand denna vecka, men jag får tyvärr såna veckor ibland när jag verkligen känner att nej, vad ska jag blogga om? Det är inte jätte kul att sitta och läsa ett inlägg som lyder "Hej, idag var jag i skolan, åkte sedan till stallet, det gick bra." för det är såna inlägg som skulle skrivits denna vecka då.
 
Jag firade iallfall min födelsedag igår med vänner och släkt, det var jätte mysigt att ha alla kompisar här osv. Sen skulle jag ju dra ut för första gången men shit vilket fiasko det blev, kommer aldrig åka in till stan igen för att gå på krogen, får bli Tegel hedanefter som ligger i Täby, mycket närmre och säkerligen mycket bättre. Jag varnar alla er som fyller 18 snart och funderar på att gå ut inne i stan, "personalen" är jätte otrevliga och det är allmänt ingen skön vibe, man känner sig typ i vägen? Dom är verkligen jätte otrevliga..... -.- Hahah bra första intryck man fick, eller inte, men det gör inte så mycket, hade inte förväntat mig värsta grejen heller!

Ska alldeles strax åka till Kvirre, igår gick jag ut och gick med han och resten av veckan har jag ridit i ridhuset förutom i fredags då jag red ut en liten runda och avslutade i ridhuset. Han har varit jätte fin men för mig är det viktigt att bara för att jag har ridhus nu att inte rida och glömma bort att gosa och ta till att bara vara med honom, för det har varit en stor grej i min och hans relation, jag brukade rida 4 gånger i veckan och resten bara gosade jag och gick ut och gick med han, och jag vill verkligen inte förlora det, kanske låte lite knasigt men så är det, hehe!

Tänkte ladda upp bilder från igår (promenaden) men det får bli i ett mobilinlägg då bilderna inte vill laddas upp just nu!
Vi höres och jag ska försöka slänga in lite inlägg denna vecka också!
 
Kämpar fortfarande med dessa träklossar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0