Landet och stan

Jag har blivit upväxt med djur runtomkring mig i hela mitt liv. Min farmor har alltid haft djur och Kvicken har hon haft sedan jag var liten också. Det har alltid kryllat av katter,hundar och hästar och jag har nog aldrig klagat, det är en självklarhet för mig att djur ska vara med i mitt liv just nu och i framtiden. 
 
Många skulle nog säga att jag bor på landet, Vallentuna ligger 30 min från stockholm och därför går det ingen nöd på mig heller om jag vill ta mig in till storstadslivet.
Bara såhär kan jag säga att jag skulle nog ALDRIG trivas att bo i en storstad, jag är verkligen en lantistjej som älskar naturen och att se dom där öppna fälten med kossor och känna doften av gräs, det är liksom jag.
 
Sen skulle jag inte kunna tänka mig att bo mitt i en skog bara sådär utan det måste ändå vara civilitation runt om för annars skulle det vara läskigt? Haha. 
 
Men storstan kan jag åka in till lite här och var, inte alls men kanske 1 gång på 2 månader eller sådär, det räcker gott och väl tycker jag. 
Djur kommer alltid vara min kärlek och jag har ingen aning om vad framtiden håller men förhoppningsvis har jag mycket djur, det är nästan ett måste. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Va härlig den första bilden va! :)

2013-11-03 @ 19:43:35
URL: http://klaraf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0