Lördag

Hej!

Vi tar en liten snabb update nu om vad som ha pågått i veckan. 
Kvicken reds i torsdags och Schatal fick följa med på en promenad då med Bella! Annars har faktiskt hästarna bara fått vila denna vecka och jag har spenderat lite längre kvällar i stallet med dom bara, borstat osv. 

 
Kvicken fick nya skor igår och Schatal får det imorgon klockan 11. Det bästa är att jag kan börja lastträna honom redan imorgon då vilket jag ser fram emot. Jag har aldrig varit med när han lastats tidigare men vet att han inte ska vara speciellt lätt, han blir väl lite mer stressad och nervös kan jag tänka mig, men vi har till 12-13 Oktober på oss att lastträna för sen bär det av till Eskilstuna, dvs om han då är bekväm med att åka transport för det tar ändå 1,5 h dit! 
 
Sen i veckan tänkte jag rida båda mycket i ridhuset eftersom att det är så blött att rida ute på ängen nu, har ju regnat en hel del tyvärr -.- 
 
Men jag uppdaterar förhoppningsvis lite mer nu i helgen och därefter, blir lite dött här ibland men det är väl brist på minne att jag faktiskt har en blogg, haha. 
 
Hahahah en bild från typ 3 gången jag red på Schatal xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0