Det går inte så bra nu

Sitter nu på en sten medans shatte betar i gräset. Avbröt longeringen idag för att det gick inte jätte bra. 
Massa missförstånd och jag förstår inte riktigt vad jag gör för fel. Känns som om att jag tänker lite i fel banor och känns inte heller som om att han har fokus på mig. 
Fällde en lite tår av frustration men jag vet att jag gör fel och därför valde jag att avsluta och bara chilla lite och tänka.. 

Hatar dessa dagar när allt bara går fel och man inte kommer på varför. Hela dagen blir liksom förstörd på något sätt. 

Jaja, nu tar vi det lugnt iallfall och njuter av den sista solen på dagen. Kvicken står härnäst och hoppas det går lite bättre. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0