glömmer bort

Ibland ligger/sitter/står jag upp och funderar på om jag har glömt någonting, liiten magkänsla säger att jag har gjort det även fast jag inte tar det på så stort allvar. Så kom det tillbaka till mig idag och jag tänkte direkt, hmmm bloggen, den har nog stått tom på inlägg i några dagar och förhoppningsvis så finns det en själ därute som undrar vad jag har sysselsatt mig med på dagarna, och nu ska du/ni få höra. 
 
Jag har SOLAT. Fatta att kunna sola såhär i slutet av April och få färg på den bleka kroppen som varit inlindad i varma kläder en hel vinter, den har äntligen fått lite färg igen, även fast man kan jämföra den med en kokt hummer. Jag är smått bränd och färgen är ojämn på hela kroppen men ack så glad jag är ändå, nu slipper man skämmas över sitt bleka yttre och kan vara glad istället pga det fina vädret! 
 
Är på toppen humör idag och anledningen till varför jag inte bloggat är ju som sagt för att jag glömt, jag har varit allt för insatt i serien Game of Thrones den här senaste veckan och har betat av 2 hela säsonger vilket är 20 avsnitt och varje avsnitt är 1 timma långt vilket min briljanta mattehjärna räknat ut är 20 timmar framför datorn, grymt. 
 
Hästarna mår toppen och Schatal fäller fortfarande enormt mycket päls, det här resulterar i att jag är en vit kvinna igen efter ett besök i stallet, håret sätter sig alldeles för lätt på kläderna men faller oftast av när jag cyklar hem i vinden igen så win win, Schatal tappar päls, jag tar över den och tappar den ute i det fria igen, ingen anledning att klaga. 
 
Kvicken är fortfarande gosig och han är lite slätare i pälsen och har faktiskt börjat se ut som en riktigt fin prins igen, min fina. 
 
Nu ska jag beta av ett till avsnitt sen bege mig av till stallet, ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0