Oj

Herre min Jesus vad dålig uppdatering det har varit här, sugig... 

Kom på det helt plötsligt att jag faktiskt inte bloggat något så slänger upp lite vad som hänt på senaste 

*hela förra veckan var jag ensam hemma med mina 2 systrar då mamma och Janne var  i Italien. Det här resulterade då i att jag morgonfodrade hästarna 8 varje morgon och ni som känner mig kan väl lista ut vilken tid jag gick och la mig varje natt (runt 4/5 snåret). Men det gick bra att komma upp ändå ;) 

*Schatal börjar bli glad igen och Kvicken är mysigare än någonsin. Han gnäggar varje dag när jag kommer till hagen nu och vill vara med mig hela tiden. Han var dock lite hängig i två dagar förra veckan men nu tycker jag gnistan är tillbaka! 

*Jag har inte gjort speciellt mycket med hästarna nu när jag var där 2 gånger per dag men nu har jag lov i 2 veckor så då planerar jag på att umgås med dom mycket mer! 

*Igår gick vi och betade i 30 min i gräset och bara hängde, super mysigt! 

Ja det är väl typ det jag har gjort nu på senaste och jag ska försöka uppdatera lite mer här nu, ha en fin dag alla! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0