år 2011

Det ni kanske inte vet om mig är att jag faktiskt tävlade rätt mycket för några år sedan, eller ja blev väl nog varje helg. Tävlade på ridskolan i något som heter ridskolecupen och där är det 4 st dressyrtävlingar samt 4 stycken hopptävlingar, och om du fick tillräckligt bra poäng i de flesta tävlingarna så kom du till finalen som ägde rum 6(?) Juni! 
Så hittde jag dessa från år 2011 när jag kommit till final 
Haha det är såna minnen jag verkligen kan tycka om att kolla tillbaka på från tiden på ridskolan, när man verkligen prestrerade och det gick bra, men jag känner liksom att jag är nöjd med att få uppleva det och det är inget jag strävar efter igen! Men det är jäkligt kul att kunna kolla tillbaka på den tiden ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0