Carros stall

Igår fick jag skjuts till min kompis carros stall vid 1 tiden. Hon och hennes mamma har köpt en ny häst som jag så gärna ville se! 

Dom har nu 2 hästar, Pirre som är 20 år gammal, fd kallblodig travare som dom tränat i akademisk ridkonst, super fin! 
Jag gick runt lite med Pirre på volten när Carro tränade nya hästen från marken! Pirre är verkligen en bror! 

Sen har vi Cesar, en friserkorsning Pinto som är 3 år gammal, suuuuuuper söt! 





Sista bilden är när blixten slog till, som ni ser över Carro ! 

Cesar var verkligen super fin och dom har inte ridit honom sen han kom hem även fast han är inriden och väldigt trevlig! Men Carro sa att dom vill börja om från början vilket jag låter som riktigt bra hästhantering! Super kul att få se han verkligen :) 

Kommentarer
Postat av: Carrobarro

Tjihooo så kul att du ville hänka på! :Dddd <333

2014-08-25 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0