hemma igen efter 5 veckor

Vilka fantastiska 5 veckor jag har haft det på Härkebergagård hemma hos Ida och Fredrik utanför Enköping. 
I början var det lite jobbigt att lämna allt här hemma men nu de sista veckorna har jag verkligen trivts, speciellt den här sista veckan, kändes till och med lite sorligt att åka hem igen... 
 
Men som ni vet så lastade John Ricketts på Schatal på dit färden för 5 veckor sedan, men idag lastade jag på honom helt själv i hästbilen, OBSERVERA hästbilen och inte en vanlig hästtransport! Det gick verkligen över förväntan och mina ben skakade efteråt av lättnad, hade en liten röst i bakhuvudet som sa att jag inte skulle klara av det. Allt gick super bra och han var knappt stressad när vi kom fram till lilla stallet. 
Efter vi lämnat honom var det bara att åka å hämta Kvickisen också, gick super bra det också!
 
Blev ett kärt återseende när dom insåg att dom var tillsammans igen. Hagen har mycket gräs nu också, eller kanske ogräs... svårt å avgöra! 
 
Längtar dock redan tillbaka, men måste fokusera på att ta mitt körkort nu och fundera på vad jag vill jobba med till hösten, det går liksom inte att bara slappa nu, måste ju få en liten inkomst varje månad! 
 
Kommer självklart berätta mer om tiden på gården men det här får räcka för nu!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0