???


Japp, det här är sant. På den här hästen har någon människa valt att sätta på utrustning, väldigt mycket utrustning. Varför? Jo antagligen kan dom inte hantera hästen utan allt detta, vilket är något av det sorgligaste jag vet. 

Det enda jag egentligen skulle sätta på min häst som finns på denna häst är grimman och endast grimman.

Det jag tycker är synd är att det ska lyftas fram så mycket när människor ser att hästen har såhär mycket utrustning på sig (vilket ska lyftas fram) men sällan folk lyfter fram när hästen har på sig ett vanligt träns "för det är helt okej" tycker många. 

Jag tycker det här är vidrigt, synd att det är hästarna som ska få lida när det enda dom egentligen vill är att få leva ett harmoniskt och tryggt liv som möjligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0