svacka

Jag har en liten svacka i mitt hästtänk just nu. Jag tror att det sattes igång efter jag provjobbat i det där stallet, det fick mig att vilja göra så mycket mer för mina hästar än vad jag kan. 
 
Jag har lite frågor i mitt huvud som jag inte riktigt kan besvara än, det handlar om lite förändringar som kanske behöver göras för att mina hästar ska få det mest naturella livet för sig. Jag pratar inte om några stora förändringar utan lite basic bara så ni behöver inte vara oroliga. 
 
Sen tror jag att det är lätt ibland att komma ifrån det rätta tänket ibland, och med det rätta tänket menar jag såklart hästenstänket. Jag är ingen häst och kommer aldrig bli en häst så jag måste anstränga mig varje dag tills jag lär mig att tänka som en häst och föra mig som en häst i hästarnas närhet. 
 
Det är lite svårt ibland men helt klart värt det. 
 
När jag red Renio i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0