Super gulligt

Min kompis Kajsa ringde mig igår och frågade om hon kunde få låna hästarna till henne och hennes pojkvän idag, för han fyller nämligen år och Kajsa ville ge det som födelsedags present! 

Självklart sa jag ja för det är mysigt för både Kajsa och Jeppe samt Kvickis och shatte! 
Jeppe har ridit Kvickis en gång förut och det var även ha som kom på namnet"Kvickis"! Känner mig säker i och med att jag sett Jeppe rida på kvicken förut och kvicken är just himla snäll så inget å vara orolig för :D 

Tänkte möta dom när dom är påväg hem och ta ett gemensamt foto på dom tillsammans så uppdaterar mer då! 

Bild tagen av Kajsa på radarparet!
Btw, bra vinkel för Kvickens kagge xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0