äre ett skämt eller?

"Har aldrig tyckt om svarta hästar men din ser ju riktigt trevlig ut"

"Har aldrig tyckt om vita hästar men din ser ju riktigt trevlig ut"

"Har aldrig tyckt om fuxar men din ser riktigt trevlig ut"
 
Osv.... 

Vad är det här? Såklart att alla tycker om olika färger och vissa tycker om andra mer än andra men den här "Har aldrig gillat skäckar men du har fått mig att ändra syn", fan är det för skitsnack egentligen? 

Det är ju lite som rasism bara det att hästarna varken bryr sig eller vet vad vi säger om dom. MEN, det känns jävligt hemskt om någon ska ogilla en häst pga dens färg tycker jag. 

Dom här crémefärgade hästarna med rosa på nosen och runt ögonen kommer jag ihåg att det var många som hatade på förut men jag var bara såhär, jag tycker dom är super gulliga precis som jag tycker att alla andra hästar är super gulliga. 
 
Nej, det här tycker inte jag är riktigt okej faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0