jag kan också

Två världar, två olika världar. 
 
En värld som jag lämnade och en ny jag välkomnade med öppna armar. 
 
Man bör endast uttala sig om man varit på båda sidor, annars är det enformigt, svart och vitt som sagt. Jag var hon dressyr/hoppryttaren som vann många tävlingar och faktiskt red med sporrar,spö,bett och hårt spända nosgrimmor. Jag var hon som inte lyssnade när hästen sa nej till mig, vaddå, jag ska ju vinna, det är ju jag som är bossen. 
JAG VET båda sidorna, jag vet. 
 
Därför blir jag också frusterad för jag kunde ändra mig, varför kan inte du? Vi har nog bara helt olika behov, men innan man uttalar sig om att jag faktiskt är inspärrad i mitt "egna NH-tänk" check your facts for fuck sake. 
Jag säger med handen på hjärtat att jag ändrades till det bättre, man behöver inte säga NH som en teori, NH är en filosofi med många olika inriktningar, bra och dåliga. 
Försök att se det positiva med det istället för att endast se det negativa, du kommet må bättre av det då. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0