snart stallet

Ska alldeles strax till stallet för att rida lite på Kvickis och sedan vid 15:30 kommer hovslagaren så ska Schatal få nya fina skor!

Denna dag vaknade jag faktiskt vid halv 11 men somnade om sen igen för att sängen var så himla gosig, ni vet när sängen är sådär perfekt som ni vill ha den, så var den idag, omöjligt att stiga upp då... 
 
Lite ångest över att skolan börjar snart igen, men kan vara skönt då jag inte har chansen att sova bort hela dagarna och var nattuggla, för det är jag, kan lätt var uppe till 4-5 på morgonen utan problem. 
Skolan börjar nästa vecka på onsdag och det känns sådär kul, har verkligen njutit detta lov men känns ändå skönt att veta att det endast är ett halvår kvar sen tar jag studenten, wiho!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0