Enköping imorgon

Ja hörrni det gick lite fortare än väntat men vi drar faktiskt till Enköping imorgon, jag och hästarna! 

Och nej, drt blev inget lyckligt avslut med att jag fick på Schatal i transporten utan vi ringde en riktigt duktig lasttränare som ska lasta på honom imoegon, han kommer att då lite lugnande innan så att han inte blir helt galen, man vet aldrig med honom. 
Han kommer att få åka i en hästbil vi hyr under morgondagen då John tyckte det var säkrare än att ta en vanlig transport. 

Kvicken kommer vi åka med efteråt och han kommer åka i en vanlig transport och förhoppningsvis går han på lätt, suck om det tar 2 timmar å lasta han liksom... 

Jag har nu hunnit packa klart och blev en jädra massa grejer, jag tar alltid med mig för mycket, men känner att det är bättre än för lite! 

Kommer som sagt vara där på obestämd tid, får se hur länge Ida och Fredrik pallar med mig och hästarna hehe! 

Får testa på hur gårdslivet känns nu och ska bli riktigt skönt att ta en paus från det "verkliga livet"!

Uppdaterar mer imorgon om hur allt gick! 

En bild från lastträningen i förrigår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0