Recover

Är helt slut i hela kroppen, den här veckan har verkligen tagit kol på mig.
Känner mig knappt levande, det ända jag vill göra är att sova, sova och sova ännu mer...

Måste vara alkoholen som har satt spår, drack väldigt mycket i måndags och fredags och även på studenten som var i onsdags, sen har jag hållit igång hela tiden och fallit ur mina rutiner vilket känns mindre kul, suck... 
Får ta några dagar nu att bara komma tillbaka till liv! 

Jag har kanske inte nämnt det förut men när jag dricker så spyr jag oftast , om det är så bara är en gång så är jag riktigt nöjd, men sammanlagt denna vecka har jag spytt 13 gånger, inte konstigt att kroppen är slutkörd kanske? 

Och kvicken är jätte svullen på vänster öga nu också, han ser knappt på det nu och det är väldigt irriterande för honom runtomkring det, stackaren :( men han äter och är nöjd så men energin på honom är väldigt låg, han mår nog bra snart igen<3
Pigg i fredags... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0