mösspåtagning

Igår hade vi mösspåtagning i skolan och det var riktigt skoj faktiskt! Började dricka runt en klockan 11 på morgonen i min ensamhet innan jag drog till skolan vid 1 snåret för att gå på lunchen där. 
Sedan drog jag och tjejerna till Våning för att köpa en bira och sedan ner till gästis för att köpa ännu en till bira. Jag var väl hyfsat berusad från klockan 11-16 sen gick vi hem till mig och jag däckade från klockan 18 till 19, åt middag sen till stallet vid 20 och så kom det över några fler kompisar hem till mig. Men jag orkade inte dricka något så var nykter hela kvällen vilket kändes jävligt bra nu på morgonen hehe!

Tyvärr var jag så stressad igår att jag bara slängde in hästarna i stallet och gav dom mat och sedan drog, fick så dåligt samvete men tänkte gottgöra dom ikväll istället! :D
 
Hoppas ni alla hade en trevlig valborg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0