Mys och lärorikt

Halv 9 kom jag och min halvsyrra till stallet idag och vi började med att ta in hästarna men sen ville hästarna ut en liten stund till så vi myste med dom i hagen och fotade lite! 
Men sen blev Schatal lite hotfull 1 gång så då började jag fösa undan honom för jag känner lite såhär , är du otrevlig så vill jag faktiskt inte vara med dig vilket resulterar i att jag föser undan honom. 

Sen efter kanske 10 min efter mycket spring från hans sida så kom han till mig och bad om att få vara med istället vilket han då självklart fick! 
Men fördelen e ju då att han följer mig vart jag än går vilket han gjorde så då fick det räcka och jag svampade av han lite lätt för han hann bli lite svettig hehe! 

Kvicken förstod att jag inte var på honom så han stod i ett hörn oh kollade vad vill höll på med, såg ganska gulligt ut! 





På dessa bilder har jag börjat fösa undan honom!


Här ber jag han att gå ifrån mig igen
Vilket han då gjorde! 



Riktgt snabb!! 
Sen var vi klara :) 
Och så lilla söta kvickisen!



Kommentarer
Postat av: Klara Forsström

Fina bilder :D

2014-05-29 @ 09:51:29
URL: http://skogsmullen.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0