någon som e grym på att lastträna?

Det är ju så att Schatal, Jag och Kvicken förhoppningsvis ska åka till Schatals ägares gård i Enköping i sommar men ett litet problem har vi allt, såklart.... Schatal hatar att åka transport, vilket för mig inte alls är något konstigt. 
Det sista jag vill är att tvinga in honom i en transport (skulle aldrig hända) så jag behöver verkligen tips och råd på hur man går tillväga, jag har googlat osv men det bästa är ju absolut att ringa någon som är grym på att lastträna och sedan göra det ett par gånger, problemet är bara att jag inte har resurser till det, suck... 
 
Jag har lasttränat Schatal två gånger innan och det gick ganska bra men jag har ett förjävla dåligt tålamod när det kommer till lastningen och är väldigt okunnig på det området (alltså att det ska gå rätt till, inge tvång eller liknande), och det är något jag verkligen måste jobba med, därför skulle jag behöva någon vid min sida när detta ska ske. 

Så, är det någon som har något tips, video, inlägg osv att rekommendera? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Va kul Felicia, att du vill komma!! Vi måste kolla på datum etc. Hur ser din sommar ut?
Ja, i värsta fall får john komma, lasta på och så får vi hålla tummarna helt enkelt. Kanske går lättare om kvicken står i transporten?

2014-06-02 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0