måttligt stressad

Känner mig måttligt stressad nu förtiden och därför har jag inte kunnat lägga ner så mycket energi på hästarna. 
Är påväg att ta körkort nu och funderar på vad jag ska söka för jobb. Det tar på krafterna och jag har bara varit i stallet på kvällarna och tagit in hästarna, borstat och sedan fodrat. 
 
Jag försöker tänka lite såhär att hästarna lider faktiskt inte av att få vara i hagen större delen av dagen, dom går ut vid 9 och går in vid 8 på kvällen, dom får vara hästar med andra ord. Sedan kan jag märka en liten skillnad på att dom vill komma ut och göra något men tills jag har klarat av de målen jag har nu så får det vara såhär. Sedan är väl planen att försöka vara i stallet på dagen och kanske ta en liten ridtur, longera eller promenera med dom små liven. 
 
Jag älskar att vara i stallet med mina två fina killar, dom dagarna är bäst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0