Shatte var lite pigg

Här i veckan så åkte jag, min kusin och våran kompis Cajsa till stallet för att rida Kvickis lite och longera shatte! 

Jag började med att rida Kvickis och sedan fick Cajsa testa på honom som slutade rida för 5 år sedan! 

När hon red passade jag på att longera shatte och vilken energi han hade!! Räckte med att jag smacka en gång så flög han fram. 

Sedan var det ju en gång han blev lite för exalterad oh då såg det ut såhär :








Haha det roliga var att han inte alls gjorde detta som något utfall utan han verkade bara tycka att det var väldigt kul! 

Sen bara ett par få bilder från när jag red Kvickis lite







Och gosbilder med shatte 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0