Visste ni att..

 
 * jag egentligen är en ganska flummig person som älskar att skoja runt och vara oseriös? I mina texter framstår jag dock som en väldigt seriös person, men det är ju iof för att jag vill få fram ett budskap som jag känner så starkt över. 
 
*jag är LIVRÄDD för harkrankar. 
 
*jag oftast kör bil fler timmar om dagen/natten. Jag älskar att köra bil. 
 
*jag lyssnar på all typ av musik men är nog i det stora hela en rockmänniska. 
 
*jag sover på ett täcke? Jag tycker att det är jätte konstigt att sova på endast ett lakan då jag är så van att alltid ligga på ett täcke också. 
 
*jag fullkomligt älskar serien "Orphan Black"? Kollade klart på hela 3 säsonger på 2 dagar. 
 
*jag lätt läser ut en bok på cirkus 2 dagar? När jag väl har börjat läsa så är jag helt förtrollad i boken. 
 
*jag sällan sover en djup sömn? Jag har jätte svårt för att somna och det kan lätt ta upp till 2 timmar innan jag slumrar in. 
 
*jag är väldigt kräsen när det kommer till killar? Jag har jätte svårt för att få känslor för någon. 
 
*jag är helt besatt av youtube? När jag väl har kommit in på en video så kan jag ligga och kolla i flera timmar på allt möjligt. 
 
*jag tycker att det är jätte jobbigt när folk kommenterar andras utseende? Får panik på människor som känner ett behov av att kommentera hur någon ser ut. 
 
 Från förra helgen när jag och min familj hade 70tals fest hemma hos mig för vänner. Jag valde att vara punkare då det var en stor revolution under mitten av 70talet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0