Efterlängtad

Igår träffade jag min kompis Carro som har varit borta i 6 månader! Det var så jäkla fint å se henne igen och prata om ALLT som har hänt i hennes liv men även i mitt! 

Vi möttes upp i hennes stall ute i Brottby som ligger i Vallentuna! Hon har sina två hästar Pirre och Cesar som står där ute! Vi och de andra i stallet släppte ut alla hästarna på bete och det var så mysigt, dom njöt om vi säger så. 

Här får ni lite bilder från gårdagen som var helt fantastiskt! Landet är den bästa platsen att vara på tycker jag, speciellt på sommaren när grönskan har blommat ut! 

Carro och en fin blomma hehe 

Docken som är en varmblodig travare  som nu är ridhäst! 

Carro och Cesar! 

Fina fina Pirre! 

Äta banan tillsammans! 

Carro och Pirre! 





Midnight som är en arab! Lite lik Shatte faktiskt! 




Så himla mysigt! Det är så härligt att vara i den miljön som carros hästar står i! Helt fantastiskt... 



Kommentarer
Postat av: Carrobarro

Du är bäst!!! Sjukt skönt att vara hemma, Saknat dig massor <333

2015-06-02 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0