Augustidressyren

Jag skippade att rida Kvirre idag så jag borstade på honom i 1 timme istället så att han blev blank och fin. 
Tror att han tycker det är skönt att vara hemma faktiskt :D
 
Vid klockan 3 bar det av till Augustidressyren vilket var mycket roligt, så jäkla fina hästar så man vill ju bara döööö, tyvärr så tror jag inte att jag kan ladda över bilder från dagen på denna data, har på väldigt fina ekipage men även på gos i hagen med ridskolehästarna/ponnyerna, ååh så jag har saknat dom, vackra hästarna:D
Det var jul att träffa alla igen och nu taggar jag till nästa tävling som jag kommer att vara med i, tror mamma sa att det var ridskolecupen hoppning den 18 Augusti redan? Är inte säker på om det blir att tävla häst nu, troligtvis inte då jag inte har ridit häst än? Menmen, får se hur det blir! 

Hej så länge
 
En bild på mig och Ludde från dagen. Visst är det en viss harmoni i denna bild, så lugn på något sätt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0