dag 1- stall tärna

Denna dag började klockan halv åtta av att jag och min kusin Jocko gick och fodrade våra två hästar, det tog på riktigt 3 min sen gick vi och sussade igen till klockan halv nio, då mockade vi lite och fyllde på höpåsar osv. Dagen var ändå helt Ok chill, visst man rör på sig hela tiden så till slut gör fötterna lite ont men annars är det ju bara kul:)
 
Red Kvirre två pass idag, ett litet vid 11 tiden, red ut  en pytteliten sväng med Jocko och Kajsa, sedan red jag och Jocko ett till Pass nu vid 6 tiden (en timme sedan). Han kändes jätte fin idag faktiskt, han var inte alls lika nyfiken och trippig som första lilla rundan,han var fokuserad, Kvirre helt enkelt!
 
Låter lite bilder tala för dagen osså.
 

Kvirre är nöööjd
 
Lilla killarna
 
4 åriga Spandex gillar att pussas, gosegris!
 
Kajsa och fölis har en liten dragkamp
 
Lilla Lizzie, aka Korven
 
Le gang
 
Stackars hästar som får mitt rått tryne i fejan hela ti'n
 
Snyggis fölis
 
Finnegan, aka Sinne!!
 
Glada killar!
 
Det är ju inte små hästar
 
Fina Addo!
 
 
eh jaha
 
jocko och sinne<3333
 
Grisen
 
Han tog i lite idag i galoppen iallfall!:D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0