DAG4-STALLTÄRNA

Dagen började runt klockan 9 idag (då jag och kajsa är jätte sega på morgonen och Jocko jätte pigg som går upp vid halv åtta)...
 
Allmänt så har det varit en ganska lugn dag idag, familjen som bor här, dvs Mårten,Stina,Angelica och Jonas åkte iväg på ett bröllop vid 11 tiden så vi har fått sköta allting själva, vilket gick jätte bra, vi är duttiga!
Vi är fortfarande själva (klockan är 23:02) och vi kommer att vara det tills eftermiddagen imorgon.
Lite läskigt så här på kvällskvisten men det funkar, lite läskigt att gå på toa bara (som jag gör typ 11111 gånger innan jag sova -.-)
 
Idag red jag och Kajsa på ängen med Kvirre och Larry, det var suuuuuper härligt, och Jocko följde med på fyrhjulingen och fotade lite! :D
 
Till middag så åt vi KORVSTRÅGANOF, fan så gott det är, helt underbart, helt klart höjdpunkten genom hela livet!
 
Kajsa frågade mig precis om jag ville lukta på hennes mök, jag sa ja, hon öppnade täcket men jag kände ingen doft, kan klar göra att den inte var godkänd.
 
Finnegan blev väldigt snygg när han sprang runt och var stressad över att Kvirre inte var i hagen!
 
Kolla vad snygg Larry är, den hästen Kajsa rider nu!
 
Kajsa och Larry,checka in galoppen, helt amaaazing
 
Såhär såg Kvirre ut idag, Turkos outfit på honom, ser dock lite mer ljusblå ut på bilden men kan visa bättre imorgon för nu skall jag sova!
 
Natti
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0