DATAN=FIXAD

Nu har Dell Killen varit här och fixad min data, så nu är jag back on track!
Det är så bra för det här är min skoldata och varje gång dom inte funkar så är det bara att ringa till deras Service så kommer dom och fixar hemma hos en eller i skolan om man är där :D
Det bästa är att alla saker finns kvar på datan, bland annat alla bilder från stalltärna, YEES!!!

Idag är det Måndag (om  någon missat det) och då blir det alltså ingen Kvirre för min del, fast det gör inte så mycket för idag är solen framme och det är solväder, vilket behövs då jag är blek som attan nu! :(
 
Slänger väl in lite inlägg idag, om jag har något intressant att skriva, pössss
 
En bild på Kvirrelutt ^. ^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0