IDAG

Jag vaknade upp runt klockan 9 idag och började med att försöka komma in på bloggen vilket jag nu gjorde också, har gjort 3 inlägg på 50 min (haha seg människa?) och är nu inne på mitt fjärde, detta inlägg kommer då handla om dagen, häng med.... 
 
Kommer att gå till Kvirre vid klockan 12 för att rida lite lugnt på ängen, igår fick han vila för han har trotts allt gått hyfsat hårt förgående vecka. Sedan är det faktiskt tid för Augustidressyren på Veda och Jocko ska vara med på Finnegan :D Jag ska hjälpa henne innan att fixa honom lite och sådär, sedan rullar transporten vid klockan 3 till Veda! :D
Ska bli så kul att kolla lite tävlingar nu igen, är så jäkla kul tycker jag, man ser så himla fina ekipage!

Lillegrisen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0