Kvällen

Ska alldeles strax ut och träffa en mycket god vän till mig. Man får passa på när det fortfarande är sommar, äveb fast det är mörkt vid 9snåret så är det fortfarande varmt, har hört rykten om att det ska vara väldigt varmt ute nu också, har ju inte satt foten utanför huset på hela dagen..
 
Jag tycker personligen att det är jätte härligt att sitta ute med kompisar och bara snacka om allt mellan himmel och jord, har inte blivit så mycket sånt den här sommaren men men, å andra sidan har hela sommarlovet varit tråkigt så!

Imorgon ska jag in till stan och shoppa lite, lite nya tröjor inför skolstarten, finns inget värre än att gå till skolan och inse att man inte har något att ta på sig, hela 1 året i gymnaisumet fick jag genom lida detta vilket innebar samma kläder väldigt ofta, inte för att det gör så mycket för min del då jag inte är super modeintresserad men vafan när man haft samma tröja en gång i veckan så tröttnar man fan på det själv till slut.
På vintern är det mycket lättare då jag brukar ha på mig vinterjackan KONSTANT, har så stor fickor på den så även om jag skulle vilja ta av mig den så skulle det TYP inte gå, haha, menar alltså att jag har allt i den då, nycklar, hörlurar etc, name it!

Menmen medans mörkret faller så finns jag där ute någonstans i det...
 
Hejsvejs
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0