Maybe Baby

Kan ju passa på att skriva ett litet inlägg, inget är dock säkert än om det jag kommer att skriva.
 
Men det är ju så att Jocko min kusin har en häst, och den står ju med Kvirre cirka 30 sekunder ifrån där Jocko bor, och det är bara de två killarna som står där, och nu har Jocko fått stallplats på ett större stall cirka 10 min gåavstånd där ifrån och då vill vi ju inte att Kvirre ska stå själv.
Alltså, inget är som sagt säkert så kanske det ska komma ett fint nytt litet travsto till "lillgården" och hålla honom sällskap,
Isåfall blir det ett sto, travare cirka 5 år tror jag? Ej inriden osv, men det går ju att fixa med lite tid!
Om det här nu går igenom så tycker jag att det ska bli jätte kul, kul för att det är något nytt och jag hjälper mer än gärna till med lilla hästen då :D
MEN, inget är säkert, det är oklart än MENMEN, många men, får se hur det blir ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0