men gud

vad det regnar ute, ser blixtar, hör dunder och smatter, känner mig dock väldigt trygg i mitt lilla rum! Tycker iof det är mysigt när det öser ner och man är nerbäddad i sängen framför datan.
 
Ligger just nu och kollar på The Avengers, vet inte riktigt om det är min typ av film, men fan har man börjat kolla så får man faktiskt ta och kolla klart!

Tänkte egentligen bara slänga in att jag red inte Kvirre idag, hade ingen ork + att vädret tillät inte direkt det heller, är inte sån som hoppar upp i regn och sitter och trimmar bara för att, då kan han lika bra stå och ha en trevlig dag i hagen! :D
 
Förövrigt så är jag ganska "fed up" på vissa i min omgivning nu, eller det är bra ibland men ibland blir jag så irriterad av olika anledningar, blir irriterad för att ingen verkar förstå helt och hållet, resten håller jag för mig själv för känns onödigt att starta något som inte behövs startas, haha lite oklart, menmen.
 
Imorgon väntar skolan på mig, åh så roligt det ska bli, inte alls faktiskt. Har naturkunskap hela förmiddagen vilket inte gör mig så exalterad, men det är bara att gå dit och lida i några timmar sen gå hem och CHILLA, hehe!

Uppdatering följer... hehe
 
Lite så känner jag inför vissa människor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0