nI FÅR URSÄKTA

Tyvärr så har jag ingenting roligt att skriva om på bloggen, men kan säga att idag slutade jag sent och red INTE. Är ledig imorgon från skolan och då ska det bli ridning för fulla bullar, först på kvirre (får se vilken tid) och sedan på veda, det blir hoppning, super kul!!

Har börjat hitta tillbaka till min hoppglädje, tappade det där ett tag men nu är det så roligt igen sedan vi var och jobbade hos Angelica :D
FÖRÖVRIGT DÅ?
Ja jag går ju i skolan, gör lite uppgifter om dagarna och sådär, JUSTE, var hos doktorn iförrigår och jag har något förbannat virus? Vad är det för roligt med virus liksom, vad ska dom egentligen göra i min kropp, dom för mer än gärna FÖRSVINNA..... Fick iallfall ansträgninsastma medicin som jag ska ta innan jag rider så att jag inte håller på att dö av hostattacker och kväljningar, och ja ,det har varit när några gånger...
 
Jaja, börjar bli trött nu, HAHA, kom precis på att jag är som två presoner nu, skrev ett litet deppinlägg precis innan detta och nu helt plötsligt är jag glad? Fattar ni då vad jag menar med att bara säga fuck it och stänga av?
Älskar när man kommer på sig själv..
 
NATTI
 

En bild på mig själv som jag tog idag under min ensamhet, ser ju helt överexalterad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0