Onsdag-Farväl

På onsdag var det dax att säga hej då på stalltärna :( Vi gjorde en avskedsritt runt trakterna med No Sadlar (Barbacka).. Det regnade men det gjorde inte så mycket för det var en liten mystur. 
 
Vi åkte inte därifrån förrens halv nio på kvällen tror jag, och då fick jag hjälp av Angelica och Kajsa att lasta, eller alltså jag fick lite tips, jag skulle kolla rakt fram istället för på honom, och bara vara lugn. Han har en tendens att gå av på sidorna så då stod Angelica och Kajsa som stöd där, till slut gick han på utan problem, kanske tog 10 min att lasta, vilket är bra!
 
När det var dax att säga hej då så var det helt okej, väldigt tråkigt men inga tårar kom, men så fort jag satte mig i bilen så kom den blödiga lisse fram, kom och tänka på att allt är så lätt på stalltärna, inge dramatik osv, bara leva ett liv med hästarna, det är så underbart... 
 
Längtar tills nästa gång vi ska dit, kanske redan på höstlovet?... får se ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0